خدایا تا کی؟؟

شب بی ستاره

خدایا تا کی؟؟

حس تلخی مثل غصه کنج سینه ام نشسته

ندارم یه لحظه آروم آخه من قلبم شکسته

آخه من قلبم شکسته

دنبال هوای تازه ام

واسه ی نفس کشیدن

هواهم نا مهربونه سو به من چشماشو بسته

سو به من چشماشو بسته



نظرات شما عزیزان:

خودم
ساعت5:29---25 بهمن 1391
ماه من غصه نخور زندگی جزرو مد داره ، دنیامون یه عالمه آدم خوب و بد داره
ماه من غصه نخور همه که دشمن نمی شن ، همه که پر ترک مثل تو و من نمی شن
ماه من غصه نخور مثل ماها فراوونه ، خیلی کم پیدا می شه کسی رو حرفش بمونه
ماه من غصه نخور گریه پناه آدماست ، ترو تازه موندن گل مال اشک شبنماست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:,ساعت1:8توسط حمیده |